sdfsdf dfg fdgdf dfgfg fdggg 

哈哈哈~~看到你的回應真讓我感到欣慰~~但我只能說你真是個天真的孩子
I think you was jealous with other Energy member.
You jealous because the others three have a lot of job and activity, such as acting in Tv series and movie, be a host or have an advertisement.
What do you want now exactly ?!?
You should be Thank God you are member of Energy even it is only “dance group” not “Rock group” like you want.
Because of Energy, you become famous and can enter to showbiz world.
You can making money with the name of Energy too.
Without Energy, who are you and who do you think you are??
All the time, you always be a lead vocal in EG.
You always sing a lot of part than others Energy member.
Whereas, Energy are four persons who sing together, not only 1 person as lead vocal and the others as backing vocal, right ?!?
Now…you must to stop nagging…stop moan and complaint…
If you still want you and Energy getting better and back success, making a new album and you can sing again….All you should to do is do something with your best effort to bring something good for Energy.
No more gossip, no more bad news from you and Energy, and don’t make your fans dissapointed again if you still care with your fans and other people (because you can’t live alone and don’t care anybody in this world).
Just keep fighting and face all the things in front of you !
Praying is nothing without doing !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
以上是回應我的內容
英文不是很好~大致翻了一下
我想你是嫉妒其他成員。你嫉妒因為其他人有大量的工作和活動,如電視和電影,是主角或有廣告。你應該感謝上帝你是EG的一員而且是舞蹈團體,而不是像你這樣想的樂團。 因為EG,您成名,可以進入演藝圈。也因為EG而賺到錢。沒了EG,你是誰和你以為你是誰一直以來你是主唱,在EG中 你總是唱的部分比別人EG成員多。然而,能源是一起唱的四個人,不只有 1個人當做主音和其餘者當做合音,對不對?!?現在…你一定要停止嘮叨…停止呻吟和抱怨…如果你仍然想要你和EG逐漸好轉而且回到過去的成功,製作一張新專輯和你能再唱….你應該為努力為EG做好的事。沒有更多八卦沒有更多的壞消息從你和EG發生,如果你仍然關心你的粉絲和其他人,就別再讓你的歌迷惆悵 (因為你不能獨居而且在這世界中不關心任何人 )。持續對抗和面對在你的面前的一切 ! 沒有做,祈禱什麼也不是!
~~讀後感想~~
!!忌妒!!是趨使人類前進最大的動力
坦白告訴你,我不只對其他團員忌妒,我忌妒所有我沒有的東西,因為如此我才有動力去爭取,才有打拼慾望!
人不能飛所以造了飛機!跑的沒有馬快所以造了車,沒法像魚一樣所以造了船和潛艇,那麼你所謂我的忌妒又是什麼呢?
我從沒有否定過EG~不然我花了我活到現在將近3分之1的時間在EG這團裡幹麻!!
只是人必須向現實看~EG的存在,我想是所有的還支持EG的歌迷朋友們,都是不可缺少的~
但對現在這快速到變態的演藝圈ㄋ~還需要嗎?~老實說我不曉得?
所以我們必須各自尋找出路!講明點就是各自去賺錢啦!!
不然其他幾個幹麻各自去拍戲拍電影,我幹麻去上通告當通告藝人,
你說我忌妒其他人,我只能說是阿~~我是忌妒啊!!不然怎麼辦?
他們幾個又不會幫我養小孩!!愛說笑~~~
你叫我要停止抱怨~你真的想要聽我抱怨嗎?
~我用8年的時間我換來了名利~也換來了風濕性關節炎,脊椎側彎,椎間盤突出,但每一次表演我能跳還是跳,跳完脊椎歪了我自己看醫生,
幾年前一個曾經帶我們的經紀人,跟我說:因為我受傷表演的時候我跳的少,所以我的收入要多分一些給其他人,我說好ㄚ!但是請把我從出道到現在,每一次錄音表演,我多唱獨唱的部分的收入給我~~~他當場無言.
媽的!!這圈子就是有這種鳥事~~這還只是一小部分~~如果是你,你當時會不會氣到想退團~
而且從來我也沒要求我要當主唱~我要唱的比別人多~製作人這樣安排我有辦法嗎?
我每一次表演錄音我都是盡我所能的唱好,花再多時間也沒關係唱到啞也沒問題,唱到三更半夜剩我自己一個人在錄音室錄歌,我也沒喊苦過,只要東西出來是好的,因為那是我所愛的ㄚ,而且我也沒賺比較多~一樣大家平分ㄚ?
那些都是提外話~我只是想說~你會發出這篇回應我認同你的說法~但還是要告訴你~有時候事情不能只看到表面~在這裡我發的每一篇文章每一個感想~都有他背後的事件或意義~
我還是會努力完成我的夢想~至於在EG我也會努力~但有時候很多事情不是我ㄧ個人能控制的 ~畢竟它是個團體~現實依然是殘酷的~
還是你覺得我結婚生小孩是誹聞~那我只能學趙哥說~
哈~~~@#%&~~我也是人生父母養的耶~你以為偶像就不會吃飯大便喔~難不成我媽要抱孫子你要幫我生嗎?~還給我寫英文勒~翻死我了!!~~~~~以上言論純屬玩笑哈哈
 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!



 

yahoo facebook google msn
arrow
arrow
    全站熱搜

    lwkdutlmoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()